بخشداری شوقان همراه قرآنی "خانه های نور" می شود
بخشداري شوقان همراه قرآني "خانه هاي نور" مي شود
در شهرستان جاجرم:

بخشداری شوقان همراه قرآنی "خانه های نور" می شود

نشست فرهنگي قرآني مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي و سرپرست ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد خراسان شمالي با بخشدار شهر شوقان برگزار و طي آن طرح استاني "خانه هاي نور" و در مناطق شهري و روستايي اين شهر تبيين شد.
شناسه خبر : 61493 تاریخ انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۰۷:۴۳

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی طی نشستی با بخشدار شوقان از توابع شهرستان جاجرم، ابعاد برگزاری طرح استانی "خانه های نور" و نکات حمایتی آن برای ترویج فرهنگ قرآنی با محوریت مساجد را بررسی کردند.

 

حسین پور،  بخشدار شوقان در این نشست ضمن عنوان اینکه باوجود محرومیت منطقه امام ظرفیت فرهنگی و قرآنی بالایی برخوردا ر و فعالیت های ارزشمندی انجام می شود،  خواستار حمایت های ویزه از این برنامه ها شد.

وی ضمن استقبال از اجرای طرح "خانه های نور"، در این باره و اجرای شایسته آن اعلام همکاری و همراهی کرد.

 

صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان نیز در این نشست صمیمانه نکاتی در خصوص معرفی طرح خانه های نور ارائه کرد و گفت: این طرح استانی با هدف ساماندهی و ارتقاء محافل و دورهمی های قرآنی خانگی با محوریت و مشارکت  کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تدوین شده و هم اکنون  مراحل اولیه اجرایی و شناسایی فعالان این عرصه را طی  می کند.

 

حجت الاسلام «عباس سرشته»، معاون فرهنگی هنری و نیز «رضا رضایی»، معاون قرآنی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز در این نشت حاضر بودند.

 

پایان/